TÜ - Mimarlık Fakültesi - Mimarlık Bölümü Ders Değerlendirme Anketi
 Bu anket öğretim elemanlarının "Mimarlık Bölümü"nde açılan derslere yönelik görüş ile önerilerini tespit edebilmek ve Bologna kapsamındaki programı değerlendirmek amacıyla düzenlenmiştir. Mimari Tasarım dersleri için öğretim elemanları kendi proje gruplarını değerlendirecektir.
 Anket Bitiş Tarihi : 1.6.2030
Katılımcı Bilgisinin Doldurulması Gerekmektedir.
Adınız :  
Soyadınız :  
E-posta :  
ANKET SORULARI
 

 1.   Soru
 

Dersin Adı*

*Ders adını tamamı büyük harf kullanarak yazınız. Seri dersler için numaralandırmada sadece rakam kullanınız.

Örnek: TEMEL TASARIM 1

Örnek: MİMARİ ANLATIM TEKNİKLERİ

 

 

 2.   Soru
 

Dersin Türü

 

 

 3.   Soru
 

Ders Dönemi

 

 

 4.   Soru
 

Eğitim-Öğretim Yılı

 

 

 5.   Soru
 

Dersin Yürütücüsü*

*Sadece ad ve soyad barf harfleri büyük olarak yazınız.

Örnek: Ali Hüseyin Yaman

 

 

 6.   Soru
 

DERSLER

1. Dersin içeriği amacına uygun mudur?

 

 

 7.   Soru
 

DERSLER

2. Dersin içeriği verildiği döneme uygun mudur?

 

 

 8.   Soru
 

DERSLER

3. Ders içeriği dönem içindeki diğer teorik/ uygulamalı derslerle uyumlu olarak planlanmış mıdır?

 

 

 9.   Soru
 

DERSLER

4. Ders anlatımı sırasında kullanılan notlar yeterli midir?

 

 

 10.   Soru
 

DERSLER

5. Dersin teorik saati yeterli midir?

 

 

 11.   Soru
 

DERSLER

6. Dersin uygulama saati yeterli midir?

 

 

 12.   Soru
 

DERSLER

7. Dersin daha verimli olabilmesi amacıyla workshop, konferans ve seminerlerle desteklenmesi gerekmekte midir?

 

 

 13.   Soru
 

DERSLER

8. Ders için açılan şube sayısı yeterli midir? (Uygulama dersleri için)

 

 

 14.   Soru
 

DERSLER

9. Ders için önerilen kaynaklar yeterli midir?   

 

 

 15.   Soru
 

DERSLİKLER

1. Derslik kapasitesi ders için uygun mudur?

 

 

 16.   Soru
 

DERSLİKLER

2. Derslikteki masa sandalye sayısı ve düzeni ders için uygun mudur?

 

 

 17.   Soru
 

DERSLİKLER

3. Derslik, ısıtma açısından uygun mudur?

 

 

 18.   Soru
 

DERSLİKLER

4. Derslik doğal ve yapay aydınlatma açısından uygun mudur?

 

 

 19.   Soru
 

DERSLİKLER

5. Derslikteki sabit ekipman (projeksiyon, perde, bilgisayar, dolap vb.) yeterli midir?

 

 

 20.   Soru
 

DERSLİKLER

6. Dersliğin erişilebilirliği engelli öğrenciler için uygun mudur?

 

 

 21.   Soru
 

DERSLİKLER

7. Derslik temizliği düzenli olarak yapılmakta mıdır?

 

 

 22.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

1. Öğrencilerin başarısı ders yılı başlarındaki beklentiyi karşılamakta mıdır?

 

 

 23.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

2. Öğrenciler ders kapsamında fakültemiz / üniversitemiz bünyesindeki kütüphanelerden yeterli düzeyde yararlanmakta mıdır?

 

 

 24.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

3. Kütüphanede ders içeriğine uygun yeterli çeşitlilikte kaynak bulunmakta mıdır?

 

 

 25.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

4. Öğrenciler ders için yabancı yayınlardan faydalanmakta mıdır?

 

 

 26.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

5. Öğrencilerin uygulamalı derslerde sayısal program kullanma becerileri yeterli midir?

 

 

 27.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

6. Öğrencilerin kendilerini yazılı ve sözlü ifade etme yeteneği yeterli midir?

 

 

 28.   Soru
 

ÖĞRENCİLER

7. Öğrencin derse hazırlıklı geldiğini düşünüyor musunuz?

 

 

 29.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

1. Dersin içeriği, uluslararası düzeyde diğer üniversitelerin zorunlu ders içerikleri ile uyumlu mudur?

 

 

 30.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

2. Dersin içeriği, ulusal düzeyde diğer üniversitelerin zorunlu ders içerikleri ile uyumlu mudur?

 

 

 31.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

3. Dersin daha verimli yürütülebilmesi amacıyla ulusal ve uluslararası düzeyde diğer üniversitelerle işbirliği yapılmalı mıdır?

 

 

 32.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

4. Dersin daha verimli yürütülebilmesi amacıyla kamu kurumları ile işbirliği yapılmalı mıdır?

 

 

 33.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

5. Dersin daha verimli yürütülebilmesi amacıyla özel sektör ile işbirliği yapılmalı mıdır?

 

 

 34.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

6. Dersin daha verimli yürütülebilmesi amacıyla meslek odaları ile işbirliği yapılmalı mıdır?

 

 

 35.   Soru
 

İŞBİRLİĞİ

7. Dersin daha verimli yürütülebilmesi amacıyla mezunlar ile işbirliği yapılmalı mıdır?

 

 

 36.   Soru
 

Görüş ve Öneriler